تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

نکونام: «بچه» چه کاره است که می‌خواهد با من جلسه بگذارد؟ | خطیر کار مثبتی انجام نداده

  • کد خبر: ۱۷۴۱۰۵
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
  • ۱
نکونام: «بچه» چه کاره است که می‌خواهد با من جلسه بگذارد؟ | خطیر کار مثبتی انجام نداده
جواد نکونام اعلام کرد فردی با نام مستعار «بچه» درحال ضربه زدن به باشگاه استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام درحالی که زمان زیادی نیست هدایت تیم استقلال را به عهده گرفته از بروز برخی اتفاقات حاشیه‌ای و پشت پرده‌ای به شدت دلخور است. نکونام با ابراز ناراحتی از دست درازی و دخالت برخی افراد به امور باشگاه استقلال این جملات را به زبان آورده است: «در روز‌های گذشته جلسات زیادی با خطیر داشتیم و با هم صحبت کردیم، اما هیچ اتفاق مثبتی که به من، تیم، کادرفنی‌ام و بازیکنان کمک شود، نشده است. پرسپولیس ۲ سال دنبال مربی اسپانیایی من بود. او نیامد و فقط در ایران با خودم کار کرد. از خونه به خونه بابل که سختی کشیدیم، پله به پله بالا آمدیم و خدا به ما لطف داشت و هر سال موفق بودیم، این مربی کنار من بود، اما الان می‌گویند پول نداریم؟ آیا برای من پول ندارید و می‌خواهید نکونام زمین بخورد؟ فقط دل من و تمام فکر و ذکرم به هوادار است. این‌ها را نیز به خاطر هواداران می‌گویم.»


نکونام با ناراحتی ادامه داد: «استقلال اعتبار دارد. اعتبار من در فوتبال بین مردم و تمام جامعه است، اما اینجا درمورد استقلال صحبت می‌کنیم. الان هم راحت، باز و شفاف با خطیر صحبت کردم. با اینکه او ۵_۴ روز است آمده و نمی‌تواند خیلی کار‌ها را انجام بدهد، ولی برای انجام شدن کار، سرعت عمل می‌خواهیم. اگر هم قرار است تیمی بسته شود، باید در حد قهرمانی باشد و بتواند برای این عنوان بجنگد. خود این بازیکنان می‌دانند اگر بگویند تیم باید پنجم شود و تیم به استادیوم برود ببازد یا مساوی کند، هوادار قبول نخواهد کرد. فقط هم به سرمربی و بازیکن کار دارند.»

سرمربی استقلال با اشاره به یک فرد که سال‌ها است به امور استقلال دخالت می‌کند و زمان مدیریت واعظ آشتیانی به عنوان مشاور درکنار او بود، گفت: «همه این شخص را می‌شناسند و نیازی به نام بردن من نیست.   این‌ها در استقلال خیلی کار‌ها می‌کنند و الان هم در این باشگاه جولان می‌دهند. حواس‌شان را جمع کنند. به قیمت اینکه هوادار خوشحال باشد و من از استقلال بروم، با این نفرات دعوا می‌کنم. این افراد چه کسی هستند که دنبال جلسه با من هستند؟ پیغام می‌دهند که یک جا بنشینند و با من حرف بزنند. شما چه کسانی هستید که بخواهید با من جلسه بگذارید؟»

نکونام درخصوص اینکه آیا این افراد همان‌هایی هستند که دوست نداشتند او روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: «این هوادار خوشحال باشد مشکلی نیست که من ننشینم. فقط هوادار استقلال هستم. در این سال‌هایی که در این تیم به عنوان بازیکن و مربی نبودم، ببینید چه حاشیه‌ای برای استقلال داشتم؟ هیچ وقت هیچ مشکلی نداشتم. صد سال دیگر هم ندارم، اما این آقایان تا می‌آیند، استقلال بدبخت می‌شود. ۴۰ سال است این اتفاقات افتاده و باز هم می‌افتد. در ابتدا این‌ها را از استقلال دور کنید. من و مدیریت باشگاه باید دور کنیم تا تصمیم‌گیری نکرده و جلسات خود را سر چهارراه جهان کودک و این طرف و آن طرف نگذارند تا مشکل برای استقلال درست نشود. در آن حالت ما هم ساکت می‌نشینیم. اولین مورد را از هواداران می‌خواهم که حواسشان باشد، زیرا این‌ها به باشگاه ضربه می‌زنند. به جواد نکونام ضربه نمی‌زنند. استقلال از همه ما بزرگ‌تر است. هیچ کدام از ما نیستیم، اما استقلال همیشه هست.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
0
0
من 40سالمه. 32ساله طرفدار استقلالم. فقط میدونم. خطیر هم ب درد استقلال نمیخوره. ببینین کی گفتم. ..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->